keskiviikko 11. syyskuuta 2013

Nyt juomaan! - Nu ska det drickas!


Ei hätään, otsikko ei viittaa holtittomaan alkoholinkäyttöön vaan nyt tarvitaan paljon tyhjiä tölkkejä. Arvaattekin jo varmaan mistä on kysymys:

Rubriken vill inte uppmana till alkoholmissbruk utan syftar på att nu behövs det massor av tomma burkar. Som ni säkert redan gissar handlar det om de här:


Tajusin eilen että olen jo pari vuotta ihaillut tölkinvetimistä tehtyjä laukkuja joten miksi en virkkaisi sellaista itse. Tuon verran materiaalia löytyi kotoa heti kättelyssä, mutta laukkuun tarvitaan vissiin 420 vedintä eli ihan heti en taida päästä virkkaamaan.

Jag kom igår på att jag redan några år beundrat väskor gjorda av burkkapsyler så varför inte virka en sådan själv. Så här mycket material hittade jag hemma genast, men det lär behövas 420 kapsyler till en väska så alldeles snart kan jag inte börja projektet.




Kuvat/Bilder: Alyssabeths vintageYoutube, Gc mag

Palataan siis valmiiseen laukkuun ehkä vuoden kuluttua, siihen asti fiilistelen muiden upeita tölkinvedinlaukkuja.

Så jag får återkomma med en färdig väska om kanske ett år, tills dess andras fantastiska väskor av burkkapsyler.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!
Tack för din kommentar!