sunnuntai 24. marraskuuta 2013

Mittausvirhe - Mätningsfel

Väitin esitteleväni tällä viikolla haikankaan lopullisen käyttötarkoituksen, mutta toisin kävi. Tarkemmin sanoen kävi klassisesti, eli kangasta ei ollut tarpeeksi aiottuun tarkoitukseen eli tyynynpäälliseen. Grrrr!

Jag påstod att jag kommer att presentera hajtygets slutliga använding, men så blev det inte. I stället hände det klassiska, dvs. tyget räckte inte till dynvaret som jag planerat det för. Morrr!

Pitää siis hankkia vielä lisäpala kangasta ja painaa pari riviä haita lisää ennen kuin voin esitellä valmiin tuotteen. Huokaus...

Så nu måste jag skaffa ännu en bit tyg och trycka några radet hajar till förrän jag kan presentera en färdig produkt. Suck...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!
Tack för din kommentar!