perjantai 27. tammikuuta 2012

Nettiongelmia - Problem med nätet

Blogini ja minä olemme päivityshiljaisuudesta huolimatta molemmat hengissä, nettiyhteys kotonamme sen sijaan ei. Parannusta tulee todennäköisesti vasta ensi viikolla, siihen asti olen kännykkänetin varassa jolla ei valitettavasti pidempiä päivityksiä rustata. Palaillaan ensi viikolla, silloin luvassa jotain valmistakin! Same bat time, same bat channel!

Både jag och min blogg lever trots bloggtystnaden, i motsats till internetförbindelsen hemma hos oss. Det lär bli förbättring i den saken först nästa vecka, tills dess får jag nöja mig med mobilens nät som nog inte duger till längre inlägg. Återkomner nästa vecka, då har jag nåt färdigt att visa! Same bat time, same bat channel!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!
Tack för din kommentar!