torstai 5. tammikuuta 2012

Yllätyskoru - Överaskningssmycke

Posti toi omituisen pienen paketin, josta paljastui helmirannerengas.

Fick med posten ett konstigt litet paket, som visade sig innehålla ett pärlarmband.


Lähettäjä ei kuitenkaan ollut salainen ihailija, sillä korun on tehnyt - minä itse! Olin kaksi vuotta sitten työväenopiston helmikorukurssilla jossa tein tämän, ja kurssin jälkeen se oli esillä opiston näyttelyssä Kannelmäessä. Sieltä en sitä koskaan muistanut hakea ja unohdin koko jutun, kunnes ystävällinen sihteeri työväenopistosta nyt postitti sen minulle. Loistavaa palvelua hajamieliselle! Täytyy kiittää sähköpostitse.

Avsändaren var dock inte en hemlig beundrare, för smycket har jag själv gjort! Jag var för två år sen på finska arbis pärlsmyckekurs och gjorde då armbandet, som efter kursen visades på utställning på institutet i Gamlas. Jag kom aldrig för mig att hämta det därifrån och glömde hela saken, men nu hade en vänlig sekreterare postat det till mig. Utmärkt service för den tankspridda! Jag måste tacka henne per e-post.



Pahoittelen huonoa kuvanlaatua, oman käden kuvaaminen oli haastavaa.

Beklagar den dåliga bildkvaliteten, det var utmanande att fota sin egna hand.

2 kommenttia:

  1. :), tekipä koru hauskan reissun. Hieno kuin mikä.

    VastaaPoista
  2. Kiitos Neferi! Ja ihme kyllä juuri sopivan kokoinen :-)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!
Tack för din kommentar!