maanantai 2. joulukuuta 2013

Valmis pellavaneule - Färdig linnestickning

Joulukuu on sopiva aika saada kesäneule valmiiksi, eikö vain? Pitkäksi venähtänyt pellavaneuleprojekti on viimein valmis. Kaulus on hieman ysäriä ja hihoista tuli liian pitkät, mutta muuten olen tyytyväinen.

December är en bra tid att få klart ett sommarplagg, eller hur? Projektet med linnetröjan drog ut på tiden men är äntligen klart. Kragen blev lite nittiotal och ärmarna för långa, men annars är jag nöjd.



Lanka/Garn: Drops Lin
Malli/Modell: Omasta päästä/Eget

Pellavalanka kesti hyvin purkamisen ja värivalikoima oli mahtava, joten olin pettynyt kun huomasin ettei sitä enää valmisteta. Olisin mielelläni neulonut siitä vielä jotakin, esimerkiksi sileää jossa kiilto olisi päässyt esille vielä paremmin esiin kuin tässä helmineuleessa. Ensi kesäksi pitänee siis löytää toinen pellavalanka.

Linnegarnet tålde bra att rivas upp och färgsortimentet var underbart, så jag blev besviken när jag märkte att det inte tillverkas längre. Jag skulle gärna ännu ha stickat något av det, exempelvis slätstickning som skulle ha fått garnets glans ännu bättre fram än den här mosstickningen. Så nästa sommar måste jag väl hitta ett nytt linnegarn.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!
Tack för din kommentar!