sunnuntai 1. joulukuuta 2013

Väriä sohvapöytään - Färg på soffbordet

Erinäisistä perhesyistä johtuen jouduin hankkimaan uuden sohvan vanhan vihreän tilalle. Uusi on mielikuvituksettomasti saman mallinen kuin entinen, mutta harmaa. Lasten mielestä harmaa sohva on "ihan tylsä", ja onhan se turvallinen ratkaisu. Mutta koska olohuoneessani on paljon muuta värikästä, ei harmaa sohva tee tilaa liian tylsäksi. Lisäksi se sallii väri-iloittelut muissa huonekaluissa, seikka jota hyödynsin sohvapöydässä. Vuosi sitten maalaamani sirkuspöytä vaihtui nimittäin reippaan pinkiksi.

På grund av vissa familjeskäl var jag tvungen att skaffa en ny soffa i stället för den gamla gröna. Den nya har fantasilöst samma modell som den förra, men är grå. Barnen tycker att den gråa soffan är "helt tråkig", och visst är det en säker lösning. Men eftersom jag har mycket annat färggrant i vardagsrummet tycker jag inte det blev för trist med en grå soffa. Dessutom tillåter den gråa soffan att andra möbler är färggrannare, vilket jag utnyttjade genom att måla cirkussoffbordet häftigt rosa.


Tällä värillä luulisi kaamosmasennuksen pysyvän poissa! En silti halunnut ihan koko pöydästä pinkkiä, vaan jätin jalat tarkoituksella valkoiseksi jotta saan tarvittaessa muutettua huoneen ilmettä pöytäliinalla.

Med den här färgen skulle jag tro att kamosdepressionen hålls borta! Men jag ville inte att hela bordet skulle vara rosa, så jag lämnade benen vita så att jag kan vid behov med en bordduk ändra på stilen i vardagsrummet.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!
Tack för din kommentar!