tiistai 18. maaliskuuta 2014

Meriaarteille käyttöä - Användning för havsskatter

Olinpa saamaton blogin suhteen viime viikolla, täytyy parantaa tahtia tällä viikolla. Syynä oli raivaushepuli, jonka pauloissa kolusin kotini kaappeja ja käytin tavaroiden karsimiseen melkein kaiken vapaa-aikani. Tulosta syntyi, siitä lisää vähän myöhemmin. Mutta nyt itse asiaan: minusta parhaita matkamuistoja etelän matkoilta ovat itse kerätyt meriaarteet eli kivet, simpukat ja muut luonnon muovaamat pienet asiat. Kiviä ja simpukoita on siksi kertynyt paljon, osan olen laittanut esille lasipurkkeihin ja osatsa tehnyt tauluja mutta osalle piti keksiä muuta käyttöä. Ja sitten välähti: katteeksi kukkaruukkuihin! Lopputuloksena kavalkadi erityylisiä ruukukatteita à la Vacances en Sud:

Oj vad jag var lat med bloggen förra veckan, ska skärpa mig den här veckan. Orsaken var att jag fick gallringsfeber och spenderade nästan hela min fritid med att gå igenom prylar hemma och göra mig av med massor av dem. Mera om det lite senare, men nu till saken: för mig är de bästa souvenirerna från södernresor olika självplockade havsskatter som stenar, snäckor och andra små saker som naturen format. Jag har därför samlat på mig massor av stenar och snäckor, en del har jag satt till påseende i glasburkar och av en del gjort tavlor, men för resten behövde jag hitta nån annan lösning. Och så kom jag på att använda dem som dekorationer till blomkrukorna à la Vacances en Sud:





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!
Tack för din kommentar!