lauantai 2. toukokuuta 2015

Valmis Noro - Färdig Noro

Nyt on viimein napitkin ommeltu Noroneuleeseen, ja valmista esiteltävänä. Yksi tyhmä moka sen kanssa kävi: neuloin nappilistan väärään etukappaleeseen. Ulkonäöllisesti sillä ei ole juuri väliä, mutta napittaessa huomaa miten tottunut on siihen että napit ovat tietyllä puoella ja tämä versio tuntuu oudolta. Mutta en jaksanut purkaa kaikkia reunuksia joten näillä mennään.

Nu har jag äntligen sytt knapparna till Norotröjan och har ett färdigt plagg att visa upp. En dum miss gjorde jag, stickade nämligen knapphålen på fel framstycke. Utseendemässigt har det ingen betydelse, men när jag knäpper koftan märker jag hur van jag är vid att knapparna är på en viss sida så det känns konstigt. Men jag orkade inte riva upp alla kanter så det får bli så här.

 
 Lanka/Garn: Noro Kureyon
Pintaneule/Spetsmönster: Lynne Watterson: The very easy guide to lace knitting
Loput omasta päästä / Annars eget påhitt

1 kommentti:

Kiitos kommentistasi!
Tack för din kommentar!