keskiviikko 22. kesäkuuta 2011

Käsitöitä merellä - Handarbeten till havs

Vaikka Tukholmassa en tehnyt mitään käsityöaiheista, laivalla ehdin sentään edistää kesäkassini valmistumista. Ompelin pyörylöitäni ensin kannella...

Fastän det inte blev handarbeten i Stockholm, hann jag på båten fortsätta på min sommarväska. Jag sydde mina cirklar först på däcket...


...ja myöhemmin kolmen tunnin ajan laivan baarissa. Kaverini neuloi ja minä ompelin, ja herätimme jonkinmoista huomiota käytäväpöydässä istuessamme. Yhdessä vaiheessa puuhistamme kiinnostui kolme brasilialaista (!) naista, joista varsinkin yksi oli kuulemma kova neulontaharrastaja. Neulominen julkisesti on hauskaa!

... och senare i tre timmars tid i baren. Min kompis stickade och jag sydde, och vi väckte ganska mycket uppmärksamhet eftersom vi satt vid gången. I ett skede kom tre brasilianska (!) damer och kollade in våra sysslor, i synnerhet en av dem var en riktig stickningsentusiast. Att sticka offentligt är kul!


Puitteet käsitöille olivat myös komeat, auringonlasku merellä oli kaunis jopa likaisen ikkunalasin läpi.

Vår handarbetssession hade en fin bakgrund, solnedgången på havet var vacker till och med sedd genom det smutsiga fönstret.

2 kommenttia:

Kiitos kommentistasi!
Tack för din kommentar!