lauantai 10. maaliskuuta 2012

Värinarkkarin uusi lelu - Färgknarkarens nya leksak

Sain tarpeekseni rautakaupoissa värinäytteiden perässä juoksemisesta ja päätin ratkaista väriongelmani kerralla.

Jag fick nog av att springa i järnaffärer på jakt efter färgprover, och beslöt att lösa mina färgproblem på en gång.


Satsasin 61,50 € Tikkurilan värikarttoihin, vaatimattomat 2436 sävyä. Toimitus oli tosi nopeaa, tilasin kartat sähkäpostitse ja jo seuraavana päivänä ne olivat saapuneet lähipostiini.

Ja satsade 61,50 € på Tikkurilas färgkartor, anspråklösa 2436 toner. Leveransen var jätte snabb, jag beställde kartorna per e-post och redan nästa dag hade de kommit till min närpost.


Aika hintaviahan nämä olivat, mutta oikeita seinävärejä löytyi heti ja säästin paljon aikaa. Ja kai näitä voi käyttää muuunkin kuin seinämaalien valintaan.

Helt gratis var de här ju inte, men jag hittade genast rätta färger i dem och sparade mycket tid. Och man kan väl använda dem till annat också än att välja väggfärg.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!
Tack för din kommentar!