tiistai 28. joulukuuta 2010

Mobiilikäsitöitä - Mobila handarbeten

Joulu on ohi, joten siirryin jouluaskarteluista muihin käsitöihin. Eksotiikkaa tuo kuitenkin se, etten ole tyytynyt virkkaamaan vain kotisohvalla lojuen. Ehei, nyt ovat käsityöni päässeet kunnolla ulos tuulettumaan: tapaninpäivänä virkkasin metrossa, leffateatterissa ja ravintolassa, ja tänään neuloin lentokoneessa ja Budapestin lentokentällä. Vaihtelu virkistää! Dokumenttiaineistoa ei valitettavasti teknisten ongelmien (yhteensopimaton muistikortti ja tietokone) vuoksi juuri nyt ole, toivottavasti homma alkaa pelittää että voin esitellä taiteellisia asetelmiani.

Så var det slut på julen, och jag har övergått till annat än julpyssel igen. En viss exotik ger visserligen det att jag inte nöjt mig med att sticka hemma på sofflocket, utan tagit med mitt handarbete ut och luftas: på annandag jul virkade jag i metron, på bio och på restaurang, och idag stickade jag på ett flygplan och på Budapests flygplats. Kul med omväxling! yvärr har jag för tillfället tekniska problem och kan därför inte visa bilder på saken, trots att jag komponerade konstnärliga stilleben på fältet. Men hoppeligen är tekniken snart medgörligare och jag kan publicera annat än text.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!
Tack för din kommentar!