lauantai 15. lokakuuta 2011

Taidegrafiikkaa - Konstgrafik

Olin tänään ja lauantaina kaksi viikkoa sitten työväenopiston metalligrafiikkakurssilla, mikä oli tosi hauskaa. Olen aiemmin tehnyt grafiikkaa pari kertaa koulussa kauan sitten, eli tekniikka ei ollut hallussa. Töistä tuli silti aika lailla sellaisia kuin suunnittelin, vaikka kuivaneulatekniikka vaatikin yllättävän paljon voimia.

Idag och på lördagen för två veckor sedan var jag på Arbis metallgrafikkurs, som var jättekul. Jag hade före det gjort grafik några gånger i skolan för länge sen, så tekniken behärskade jag inte. Men verken blev ganska lika det jag hade planerat trots att torrnåltekninen krävde överaskande mycket krafter.


Kuivaneulalla tein William Morrisin töistä inspiroituneen kasvi-aiheen, ja siitä pari eri väriversiota.

Med torrnål gjorde jag växter inspirerade av William Morris verk, och några olika färgversioner av dem.



Viivasyövytystyöstä tuli lanka-aiheinen ja kantaaottava. Huomaattehan lampaan tyytyväisen ilmeen?

Med linje-etsning blev det ett ställningstagande verk med garntema. Ni lägger väl märke till fårets nöjda min?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!
Tack för din kommentar!