tiistai 29. huhtikuuta 2014

Kolmas kerta 2.0 - Tredje gången gillt 2.0

Tavaroiden karsimisprojektini myötä tarkistin kriittisesti myös valmistuneita neuleitani, ja totesin että parissa oli jotain pielessä enkä ollut niissä viihtynyt. Yksi tämän kategorian neuleista oli epäonninen Kolmas kerta toden sanoo -neule, joka oli hieman liian pitkä ja kaulus juuri sen verran huonosti istuva, ettei neule tuntunut mukavalta käytössä. Siispä purin etu- ja takakappaaleet (hihat olivat sopivat) ja vetäisin nopeasti uuden version tästä valmiista neuleesta. Kaulus muuttui samalla, jostain putkahti inspiraatio tällaiseen pyöreään leveän resoriin. 

I samband med mitt rensa prylar-projekt tog jag en kritisk blick också på mina färdiga stickningar, och konstaterade att ett par hade något som inte var helt rätt och som gjorde att jag inte använde dem. Till den här kategorin hörde Tredje gången gillt-tröjan, som var lite för lång och hade en lite för dåligt sittande krage. Så för att få den att bli användbar stickade jag vips om fram- och bakstyckena (ärmarna var ok) och ändrade kragen till en sådan här rund och bred resor.

  

Neljäs kerta toden sanoo siis... Tästä versiosta tykkään kovasti, joten eiköhän tämä pahanonnen projekti muuttunut viimein käyttövaatteeksi.

Fjärde gången gillt alltså... Den här versionen gillar jag mycket, så månne det nu inte äntligen blev ett användbart plagg av det här otursamma projektet.

2 kommenttia:

  1. Todella onnistunut! Kaulus on kiva sellaisella leveällä reunuksella ja sulla on ilmeisesti hyvä lanka kun kestää monta purkua.

    VastaaPoista
  2. Kiitos Ingi! Lanka tosiaan kesti hyvin tämän neljännenkin purkamisen.

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!
Tack för din kommentar!