tiistai 6. syyskuuta 2011

BBC lohduttaa vilustunutta - BBC tröstad förkyld

Näin maanantain vastaisenä yönä unta että olin aivan tukossa ja aivastelin. Aamulla olo oli unen kaltainen, ja vilustumista on jatkunut vielä tänään. Eilen harmitti lojua kurjana peiton alla koko päivän kun ulkona oli hieno sää enkä jaksanut edes neuloa (!), tänään harmaa sää vastaa paremmin oloani. Lohtua tuo vakiolääkkeeni sairaspäivinä: pukudraamaa dvd:ltä. Erityisesti BBC:n hieno Ylpeys ja ennakkoluulo -sarja tähän malliin:

Jag drömde natten till måndagen att jag var helt täppt och nös, och när jag vaknade var det tyvärr just så jag mådde. Igår kändes det speciellt tråkigt att ligga under täcket hela dagen när vädret var så fint och jag orkade inte ens sticka (!), idag passar det gråa bättre till min stämning. Men favoritmedicinen mot förkylning, dräktdamer på dvd, hjälper som tur. I synnerhet BBCs fina serie Stolthet och fördom i den hör stilen:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!
Tack för din kommentar!