perjantai 8. huhtikuuta 2011

Hullua lankaa - Galet garn

Käväisin Stockan Hulluilla päivillä tarkoituksena hankkia Iittalan Kastehelmi-lautasia. Ne oli myyty loppuun, mutta löysin niiden sijaan lankaa. Twilley´sin Freedom Spiritiä on joskus tullut neulottua ja oli todella miellyttävä lanka, joten oli pakko ostaa kymmenen kerää vaikka sävyt eivät olleet parhainta mitä sävyvalikoimasta löytyy. Mutta kun halvalla sai... mukaan tarttui myös setti ärhäkänvärisiä puikkoja.

Stack mig in till Stockas Galna dagar för att köpa Iittalas Kastehelmi-tallrikar. De var slutsålda, men istället hittade jag garn. Twilleys Freedom Spirit har jag nån gång stickat och gillat skarpt, så jag var tvungen att köpa tio nystan trots att färgerna inte var de bästa bland urvalet. Men det var så billigt så jag kunde inte motstå... och en uppsättning grälla stickor fastnade jag också för.


Kuva on valitettavasti aika epätarkka, pahoittelut siitä.
Bilden är tyvärr ganska oskarr, beklagar.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!
Tack för din kommentar!