torstai 28. huhtikuuta 2011

Päivän kukkakuva - Dagens blomfoto

Kevät ei ole lempivuodenaikani, vaan olen aina pitänyt syksystä eniten. Keväällä minua vaivaa siitepölyallergia ja luonnon värit ovat kovin hailakoita. Mutta pakko on myöntää että pitkän talven jälkeen kevät tuntuu tänä vuonna ihanalta allergiasta huolimatta. Jopa hailakka luonto näyttää auringossa hienolta, ja pakko om myöntää että vahvojakin värejä ulkoa löytyy:

Våren är inte min favoritårstid, utan jag har alltid gillat hösten mest. På våren pinas jag av pollenallergi och naturen är blek. Men jag måste medge att efter en lång vinter känns våren i år härlig trots allergisymptomen. Till och med den bleka naturen är vacker i solskenet, och jag måste medge att det också finns starka färger ute:




Kukkakuvaterroristi iskee siis jälleen...
Blomfototerroristen slår alltså till igen...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!
Tack för din kommentar!